|
Några av de saker jag har
tagit fasta på under dagen är hur viktigt det är att få människor vi möter att
komma ihåg oss. Den som vill bygga ett starkt varumärke måste hitta och ha stenkoll
på personerna i sin målgrupp. Vad tycker de är bra, vad vill de ha, vad behöver
de?
Vi lever i ett samhälle
fullt av konkurrens, och det gäller att hitta ett sätt att sticka ut så att
människor kommer ihåg din produkt. Använd de sociala medierna och fundera på om
någon i ditt kontaktnät har en välbesökt blogg, eller känner någon som har en…
Tänk efter vilket problem
som din produkt eller tjänst löser. Lyft fram det! Var kreativ!
Under dagen bjöds vi också
på supergott kaffe från Johan & Nyström och en smarrig lunch från ICA to go. Båda var nominerade till Trendpriset 2011.
EDIT: Fotografiska museet vinner Trendpriset 2011
EDIT: Fotografiska museet vinner Trendpriset 2011
/Helene
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar