Vi trycker tidningen Entré i 18 000 exemplar, fyra
gånger om året. Och just nu är nummer 4-2015 på väg ut till de över 14 000
prenumeranterna, som en tidig julklapp. Vi fick precis några lådor med överex
hit till kontoret, de kommer bland annat att skickas vidare till alla
riksdagsledamöter och till olika organisationer och evenemang som vill sprida
Entré till sina besökare.
Om du är Entréprenumerant kan du se fram emot en massa
intressant läsning! Temat för tidningen är denna gång ”Digital innovation”, med
fokus på hur digitaliseringen påverkar företagen.
”Det speciella med digital teknik är formbarheten. […]
Formbarheten påverkar organisationer kulturellt, kognitivt och
identitetsmässigt”, säger Daniel Nylén, en av de intervjuade forskarna i
tematexten.
Förutom det kan du också läsa om varför entreprenörer mår
bättre, om svenska småföretagare i stora världen och om design som
värdeskapare. Och mycket, mycket mer förstås...
Håll utkik i brevlådan – och om du inte har hittat någon
Entré där i slutet av veckan kan du kontakta oss så ordnar vi en kostnadsfri prenumeration. Tipsa gärna
vänner och kollegor!
/Åse
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar