måndag, december 14, 2015

Äntligen – en ny Entré

Vi trycker tidningen Entré i 18 000 exemplar, fyra gånger om året. Och just nu är nummer 4-2015 på väg ut till de över 14 000 prenumeranterna, som en tidig julklapp. Vi fick precis några lådor med överex hit till kontoret, de kommer bland annat att skickas vidare till alla riksdagsledamöter och till olika organisationer och evenemang som vill sprida Entré till sina besökare.

Om du är Entréprenumerant kan du se fram emot en massa intressant läsning! Temat för tidningen är denna gång ”Digital innovation”, med fokus på hur digitaliseringen påverkar företagen.

”Det speciella med digital teknik är formbarheten. […] Formbarheten påverkar organisationer kulturellt, kognitivt och identitetsmässigt”, säger Daniel Nylén, en av de intervjuade forskarna i tematexten.

Förutom det kan du också läsa om varför entreprenörer mår bättre, om svenska småföretagare i stora världen och om design som värdeskapare. Och mycket, mycket mer förstås...

Håll utkik i brevlådan – och om du inte har hittat någon Entré där i slutet av veckan kan du kontakta oss så ordnar vi en kostnadsfri prenumeration. Tipsa gärna vänner och kollegor!

/Åse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar